08:00 - 09:30
Kahvaltı ve Spor Zamanı
08:15 - 08:45

Life Fitness ile DigitalAge Summit Sporla Başlıyor!

Dünyanın en iyi fitness ekipmanları üreticisi Life Fitness,  LFA Eğitmeni Onur Gurur Özbek’in katılımcılara özel hazırlayacağı sabah pilates etkinliği ve deneyim alanlarıyla, Digital Age Summit’e hareket ve eğlence getiriyor.

Oturmak İncitir!

-Oturduğun andan itibaren dakika başına yakılan kalori yakımı azalır.

-Yağ yakma enzimleri %90 oranında azalır.

-Boyuna binen yük artar, kas yorgunluğu ve sırt ağrısı başlar.

Küçük hareketler büyük değişikliklere neden olur!

Digital Age Summit 2017’de güne sporla başla, gün boyunca birbirinden değerli konuşmacıları dinleyebileceğin oturumlarda canlı ve zinde ol!

09:30 - 10:50
Bölüm 1
09:31 - 09:40
Hoş geldiniz – Açılış konuşması
Algoritmalar: Modern Yaşamın Sırları
10:50 - 11:10
Kahve Molası
11:10 - 12:30
Bölüm 2
11:30 - 12:00
İnsanileşen Teknoloji Paneli
12:00 - 12:30

Minyatür robotlar, küçük ortamlara ve ölçeklere doğrudan erişebilmek gibi benzersiz bir özelliği olan bir teknoloji. Bir yandan, ufak boyutları ve küçük ölçekteki fizik ve dinamik kurallarına uygun doğaları sayesinde çevik ve portatif olan bu robotlar diğer yandan, toplu bir şekilde büyük miktarlarda üretilebiliyor ve ucuza mal edilebiliyorlar.

Profesör Metin Sitti bu sunumda gelişmiş ve yumuşak malzemeler kullanılarak üretilen küçük ölçekli minyatür robotların, sağlık ve biyomühendislik alanlarında ve hastalıkların muayenesinde yüksek etkili uygulama alanları olabileceğini gösterecek.

Milimetrik robotlarla ilgili bölümde böcekler, yarasalar ve kertenkelelerden ilham alarak tasarlanmış yeni nesil, tırmanabilen, uçabilen, sıçrayabilen-süzülebilen, su üzerinde hareket edebilen robotlardan bahsedilecek. Mikro ölçekteki robotlarla ilgili bölümde ise bakterilere bağlanarak veya dışsal manyetik alanlar sayesinde hareket eden, kanserli hücrelerin hedefli tedavisi ve doku mühendisliği gibi uygulama alanları olan mikrobotlar tanıtılacak.

12:30 - 13:30
Öğle Yemeği
13:30 - 15:00
Bölüm 3
13:31 - 14:00

Sosyal medyada harcanan ortalama süreler dünya çapında uzarken, kullanıcılar gittikçe kapalı, kişisel ve markalar tarafından takip edilemeyen sosyal medya platformlarına kayıyor. Bu durumun iki anlamı olabilir. Bir yandan markaların karşısında gittikçe büyüyen bir fırsat haline gelen, henüz hiç kullanamadıkları bir sosyal muhabbet alanı var. Diğer yandan bu alanın varlığı, sosyal medyanın etkisini doğru bir şekilde değerlendirmeyi zorlaştırıyor.

WARC Pazarlama Direktörü Imaad Ahmed ve Deloitte Digital Sosyal Medya Danışmanı Monica Hu bu oturumda “Dark Social” adı verilen bu karanlık alanı Digital Age Summit katılımcıları için aydınlatacak.

  • Takip edilemeyen sosyal muhabbetin büyüklüğü kategoriden kategoriye nasıl fark ediyor?
  • Markalar buradaki içgörüyü nasıl kullanabilirler?
  • “Dark Social” sosyal medya pazarlamasının dönüşümünde hangi rolü oynuyor?
  • Chatbot’lar markalara hangi fırsatları sunuyor?

Alternatif medya yayıncılığı yapan dijital mecralarla asparagas haberler, alınan önlemler ve teknolojinin kullanımı, yeni medya teknolojileri, alternatif haber yazım teknikleri, Post-truth, kritik düşünce bağlamında neden insanlar yalan habere inanır ve bunun yayılımına katkıda bulunurlar, komplo dili/düşüncesi (conspiracy thinking)  gibi kavramlar değerlendirilecek.

 

15:00 - 15:30
Kahve Molası
15:30 - 17:00
Bölüm 4
16:15 - 16:40
MMA Türkiye 2016 Mobil Reklam Harcama Araştırma Raporu Verileri

Salon 1

13:30 - 15:00

Şirketler oyunlaştırmayı çalışanları, iş ortaklarını ve müşterileri motive etmenin anahtarı olarak görmeye başladıkları için, oyunlaştırma uygulamalarına yönelik talep gün geçtikçe artıyor. Online eğitim, çalışan markalaşması ve sadakat konularının oyunlaştırma sayesinde topyekûn çözüme bağlanabileceği yönünde bir inanç var. Yapılmasını istediğiniz bir iş mi var? Biraz eğlenceli, keyifli ve oyunsu bir hale getirin tamamdır.

Ne yazık ki oyunlaştırma sihirli bir değnek değil. Oyunlaştırma motivasyonu artırmak ve sadakati güçlendirmek için gerçekten etkili bir araç olabilir; ama şirketlerin kendi ihtiyaçlarına göre doğru yöntemi bulmaları gerekiyor.

Bu çalıştay, oyunlaştırma konusunu daha iyi kavramak isteyen Digital Age Summit katılımcıları için hazırlandı. Accenture Digital Interactive Stratejik Tasarım ve Oyunlaştırma Danışmanı Jasmin Karatas eğitmenliğinde katılımcılar, oyunlaştırmayı ve oyunlaştırma yöntemlerini hep birlikte uygulamalı olarak keşfetme fırsatına sahip olacaklar.

Kısa bir giriş sunumu ile başlayacak olan çalıştay katılımcılara, oyunlaştırmayı deneyerek öğrenebilecekleri bir şekilde, çeşitli oyunlaştırma ve tasarım düşüncesi fikirlerine dayalı bir dizi egzersiz sunmayı hedefliyor. Bunun ardından gelecek tartışma ve soru-cevap bölümünde katılımcılar konu ile ilgili merak ettikleri sorulara yanıt bulma fırsatına sahip olacaklar.

Yeni bir nesil için yeni bir pazarlama

  • Farklı mecralar ve farklı medya kanalları, marka inşasına hangi oranlarda katkıda bulunuyor?
  • Dijital medya kanalları için en doğru stratejik rol hangisi?
  • Mecralar arası sinerji etkisi nasıl yaratılır ve nasıl güçlendirilir?
  • En çok hangi medya formatlarına karşı olumlu bir tutuma sahibiz?
  • Reklamların atlanabildiği bir dünyada markalar etkileşim yaratmak için neler yapmalılar?
  • Kantar Millward Brown Global Marka Direktörü Duncan Southgate, şirketin global dijital ve medya etki araştırmaları veritabanından süzülen bilgiler ışığında hazırladığı ve gerçek vakalarla desteklediği bu çalıştayda, bu soruların yanıtlarını arayacak. Araştırma sunumu, interaktif çalışma ve tartışma şeklinde kurgulanan çalıştayda Southgate’e, Türkiye’den örnekleri tartışmak üzere, Kantar Millward Brown Türkiye Medya ve Dijital Uygulamalardan Sorumlu Müşteri İlişkileri Direktörü Deniz Sarıyıldız eşlik ediyor.

Salon 2

14:30 - 15:00
Etkili Influencer İşbirlikleri İçin Yol Haritası
15:30 - 17:00
Chatbotlar ve Omnichannel Stratejisi

Pre Function

08:00 - 09:30
Kahvaltı – Networking
08:15 - 08:45

Life Fitness ile DigitalAge Summit Sporla Başlıyor!

Dünyanın en iyi fitness ekipmanları üreticisi Life Fitness,  LFA Eğitmeni Onur Gurur Özbek’in katılımcılara özel hazırlayacağı sabah pilates etkinliği ve deneyim alanlarıyla, Digital Age Summit’e hareket ve eğlence getiriyor.

Oturmak İncitir!

-Oturduğun andan itibaren dakika başına yakılan kalori yakımı azalır.

-Yağ yakma enzimleri %90 oranında azalır.

-Boyuna binen yük artar, kas yorgunluğu ve sırt ağrısı başlar.

Küçük hareketler büyük değişikliklere neden olur!

Digital Age Summit 2017’de güne sporla başla, gün boyunca birbirinden değerli konuşmacıları dinleyebileceğin oturumlarda canlı ve zinde ol!

09:30 - 10:50
Bölüm 1
09:31 - 09:50
Serdar Kuzuloğlu ile İnsanileşen Teknoloji
09:50 - 10:15

-Milenyum kuşağı ve Z kuşağı pazarlama yaklaşımlarını nasıl bir değişime zorluyor?

-Yeni kuşaklar hangi medya formatlarına karşı daha olumlu, hangilerine karşı daha olumsuz bir tutuma sahipler?

-Hangi tür yaratıcı yaklaşımlar yeni kuşaklarla bağ kurmak konusunda daha etkili?

Kantar Millward Brown Global Marka Direktörü Duncan Southgate, Türkiye’den ve dünyadan verilerle bu soruların yanıtlarını arayacak.

10:15 - 10:50
Yapay Zekada Yeni Ufuklar
10:50 - 11:10
Kahve Molası
11:10 - 12:30
Bölüm 2
11:11 - 11:40

Dijitalleşen dünyada bankacılık ve bankacılık çevresindeki yeni iş modelleri nelerdir?

Tamamiyle dijitalleşen bankacılık iş modelinin bankacılık ekosisteminde oyunbozan bir model olup olmadığını anlatacak.

Şuan İngiltere’de uygulanan dijital bankacılık modelinin diğer ülkelerde de başarılı olup olamayacağının sorularına kendi hikayesiyle cevap verecek.

11:40 - 12:10

Hayatlarımızdaki değişimin hızı arttıkça, ürün ve hizmet inovasyonunu derinlemesine içgörülere çapalayabilmek daha önemli hale geliyor. İnsani içgörü bunca değişim içerisinde sabit kalan tek şey ve bu yüzden hemen hemen tüm şirketler için bir rekabet gücü kaynağı.

Hello Group Kurucusu ve CEO’su Jakob Langemark bu oturumda, teknolojiyi ve dijital ürün ve hizmetleri insanileştirmek, inovasyon sürecini sürdürülebilir sonuçlar üretecek şekilde örgütlemek için derinlemesine içgörünün nasıl kullanıldığını gösterecek.

Dijitalin geliştiği, oluşan eko sistemde yeni trendlerin oluşmaya başladığı bir dönem olması itibariyle dijital kanallarda ilerleyen sosyal girişimcilik konusunu da değerlendireceğiz. Bu nedenle sosyal girişimcilik alanında ses getiren projelere imza atmış, girişimcilik dünyasından sosyal faydaya eğilen iş sahiplerini bir araya getirerek  ‘Sosyal Girişimcilik’ paneli oluşturduk ve bu alanda ses getiren işlere imza atmış alanında öncü isimleri panelde deneyimlerini paylaşmak üzere konuk edeceğiz.

12:30 - 13:30
Öğle Yemeği
13:30 - 15:00
Bölüm 3
13:31 - 13:50

Doğru bir çoklu kanal deneyimi yaratmak çoğu şirket için hâlâ ciddi bir sorun. Hayatlarımızdaki ekran sayısı arttıkça, farklı ekranlar arasında ve gerçek dünya ile çevrimiçi dünya arasındaki geçişi pürüzsüz bir deneyim haline getirmek daha da önemli hale gelecek. Şirketlerin teknolojik altyapıları, karma gerçeklik gibi yeni nesil kullanıcı arayüzleri için hazır değil. Ürün, iş modeli ve kullanıcı arayüzlerini birbirine bağlayan bu durum, fevkalade bir kullanıcı deneyimi yaratma noktasında düğümleniyor. Koşulların eşitlendiği bir ortamda rekabet avantajı yaratmanın yolu da fevkalade bir kullanıcı deneyiminden geçiyor.

FROSMO CEO’su Mikael Gummerus çoklu kanal deneyimi sorunu, kullanıcı deneyiminin püf noktaları ve yeni iş modellerinin oyun bozan sonuçlarını tartışacağı bu oturumda, tüketiciye dönük iş faaliyetlerinin geleceğine ışık tutacak.

14:25 - 14:45
Online Perakendede Veribilimi Kullanım Alanları
15:00 - 15:30
Kahve Molası
15:30 - 17:00
Bölüm 4
15:31 - 16:00
EFE ÇAKAREL KEYNOTE

Salon 1

  • Geleneksel (display) planlama dinamikleri. Briefteki hedef kitleye ulaşmak için nelere dikkat ediliyor?
  • Yeni (programatik) planlama dinamikleri. Kullanılabilecek yeni optimizasyon seçenekleri.
  • Programatiğin getirilerinden en önemlisi ve beslendiği jet yakıtı “data”.
  • Data çeşitleri: 1st party, 2nd party, 3rd party…
  • Programatiğe gelene kadar data hangi aşamalardan geçiyor? Data nasıl yönetiliyor, yönetilmeli?
  • Publisher datası vs marketer datası
15:30 - 17:00
YouTube: Video Reklamda Başarı

Salon 2

(What is already) Design(ed) – (can be) Optimize(d) – (to be better) Design(ed)

Türkiye’nin en başarılı UX Design Studio’larında biri olan SHERPA’nın deneyimli ekibinin yol göstericiliğinde, hali hazırda yayında olan bir projenin kullanıcı deneyimini optimize edebilmek için neler yapılabileceğini katılımcıların aktif olarak rol alacakları bir formatta deneyimleme fırsatı sunacağız.

13:30 - 15:00
Verimli Bir Pazarlama Otomasyon Programı Nasıl Yaratılır?
14:00 - 17:00
Digital Age Fintech Özel Bölümü
14:00 - 14:10
Açılış Konuşması