Marka Deneyimini Oyun Deneyimi Gibi Tasarlamak
Eğitmen: Pete Jenkins / Oyunlaştırma Stratejisti ve Mentor
Tarih: 14 Nisan 2020
Yer: Zorlu PSM/Digilogue Space
Saat: 14:00-17:00
Kapsam
Bu atölye çalışması etkili oyunlaştırma süreçlerinin ardındaki anahtar teorileri açıklayacak ve sektör profesyonellerine başarılı marka oyunlaştırması vakaları sunacak. Katılımcılarla birlikte, müşteri deneyimi yolculuğuna yönelik yaratıcı ve inovatif beyin fırtınası seansları düzenleyecek.
Bu seanslar:
• Oyunlarla nasıl güçlü engagement’lar yaratılabildiğinin kavranmasına,
• Oyuncunun (tüketicinin) gözünden en iyi oyunlaştırılmış pazarlama vakalarını anlamaya,
• Marka veya şirketinize özgü oyunlaştırılmış kampanya veya programlar geliştirmeye katkı sağlayacak.
Uygulama
Workshop 4 bölümden oluşacaktır:
1. Bölüm: Sunum
2. Bölüm: İnteraktif Süreçler ve Oyunlar
3. Bölüm: Vaka Çalışmaları (Oyunlaştırılmış marka kampanyasının ardından tüketicilerin yüzde 48’inin ürünü satın aldığı spor giyim markası vakası)
4. Bölüm: Soru&Cevap
Hangi departmanlar katılabilir?
• CMO’lar,
• Tüketici Deneyimi Yöneticileri,
• İnsan Kaynakları (İletişim ve Eğitim) Yöneticileri,
• Dijital Dönüşüm Liderleri,
• İnovasyon ve Stratejiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcıları.
*Workshop katılımcıları yalnızca Digilogue Space ve deneyim alanlarına giriş hakkına sahiptir.
Marka Deneyimini Oyun Deneyimi Gibi Tasarlamak Workshop’ı kapalı bir etkinliktir ve katılım workshop bileti satın alan kişiler ile sınırlıdır.