Konstantinos Dimopoulos

Şehir Planlamacı ve Oyun Tasarımcısı

Şehir planlama ve coğrafyası üzerine doktora eğitimi ve 10 yıllık araştırma tecrübesinin ardından şehirciliğe dair bilgilerini oyun tasarlamaya duyduğu aşkla harmanlayan Konstantinos Dimopoulos, çiçeği burnunda “game urbanism” alanın gelişmesi için çalışıyor. 2014’ten bu yana masa üstü kutu oyunlar ve video oyunlar için şehirler, yerleşim yeri konseptleri ve kentsel sistemler tasarlayan Dimopoulos bu süre zarfında The Sinking City, Lake, We Are Free Mice, Seed, A Place fort he Unwilling ve Ex Novo gibi projelerde çalışmış ve danışmanlık yapmıştır.

 

SAE Athens bünyesinde bölüm (Level) tasarımı, oyun tasarımı ve oyun şehirleştirme (game urbanism) alanlarında ders veren Dimopoulos Wireframe dergisinde de CityCraft isimli köşede makaleler yayınlamaktadır. Sanal şehircilik ve oyunlarda şehircilik gibi konularda konuşmalar yapan tasarımcı, Virtual Cities atlasının da yazarıdır. Architectonics of Game Spaces ve Game Writing: Narrative Skills for Videogames (ikinci edisyon) Dimopoulos’un katkıda bulunduğu yayınlar arasındadır.


Copyright 2024 Digital Age Summit. All rights reserved